четвртак, 5. април 2012.

Cedomir Jovanovic razgovarao sa gradjanima opstine Negotin


Lider Liberalno demokratske partije Cedomir Jovanovic zajedno sa dr. Jasminom Jelenkovic i  Radmilom Gerov razgovarao je danas na gradskom trgu u Negotinu sa gradjanima nase opstine.
Na gradskom trgu okupilo se danas vise od 300. ljudi koji su pazljivo slusali ISTINU ! koju govori Cedomir Jovanovic.
On je izmedju ostalog istakao :

"Ja sam dosao da sa vama razgovaram jer mislim da nam je to u ovom trenutku najpotrebnije. 
Pogledajte kako se gotovo citava Srbija okupila ovde danas na ovom vasem trgu u Negotinu. I nasa deca, generacija nasih roditelja i moja generacija pred kojom je taj veliki posao. Drugi politicari traze vase glasove ! Drugi politicari vas uveravaju kako ce bas oni i samo oni resiti vase zivotne probleme. U svemu sam od njih drugaciji, cesto to i oni sami napominju.
Mislim da je najozbiljnija razlika u ovom trenutku u tome sto ja od vas trazim pomoc ", rekao je Jovanovic.


Nakon razgovora sa gradjanima nase opstine, lider LDP Cedomir Jovanovic otisao je u salu MZ Bregalnica gde se sastao sa radnicima IHP "PRAHOVO" sa kojima je razgovarao o radu ove industrije kao i njihovim zaostalim platama.


ISTINA ! 4.!
PREOKRET!
CEDOMIR JOVANOVIC

Нема коментара:

Постави коментар